ceturtdiena, 2013. gada 7. februāris

Izlaiduma gads, Dzintars, vol.1

Kā tas mēdz bieži būt, pašmāju lietas reizēm neliekas tik labas, cik ārzemju - šķiet, šis ieradums ir saglabājies vēl no padomju laika.
Tādēļ mans (pilnīgi noteikti klātesošais, taču ne vētrainais) prieks par palīdzīgo roku, ko sniedza mūsu pašu "Dzintars", sākumā nebija milzīgs, taču šobrīd, kad filmas ir uzfilmēta, ar prieku paziņoju, ka par šo roku esmu ārkārtīgi pateicīga. Un man neviens nav licis/lūdzis/draudzīgi pavēlējis to sacīt.

Visupirms foto ar to, kas šai filmai izmantots vismazāk (piedošanu par kvalitāti, bet tā kā šis raksts man padomā jau ir krietni sen, tad toreiz arī daudz ko sabildēju, taču tagad negribu pārfotografēt, jo no lielas līdziņemšanas iepakojumi vairs neizskatās tik glīti, lai arī baltais balanss attēlos būtu daudz baudāmāks):


Filmēšanas sākums bija maijā, tādēļ višlistē tika iekļauts saules aizsargbalzams ("Jūrmala", ūdensizturīgs, nesatur alergēnus, ar aizsargfaktoru 30, UVA+UVB) un balzams pret apdegumiem pēc sauļošanās ("Jūrmala", pasargā no apdeguma sekām pēc sauļošanās vai solārijā, nesatur alergēnus). Nekāda niknā saule negadījās, tādēļ šie krēmi palika gandrīz neskarti. Taču varu apgalvot, ka šie abi ir ļoti noderīgi līdzekļi - kas ir pārbaudīts citā filmēšanā mēneša garumā, arī maijā/jūnijā, kad saulīte visniknākā - un jūras krastā ( pirmajā rakstā minētais My Way Jūrkalnē) - kur apsvilināties ir vēl vieglāk. Tur pēc pirmās dienas, kad visi nāca ar sarkanām sejām, patērējām lielus Dzintara saules (pirms un pēc) daudzumus un vairs ar sekām nenācās cīnīties.
"Pirms" balzams: tekstūra viegli pabieza, gluda, izteikta, taču ne nepatīkama smarža.
"Pēc" balzams: tekstūra kā 12% krējumam, arī ar izteiktu smaržu. Manuprāt, patīkamu.

Šampūns un balzams (Kredo Natur aroma, jebkura tipa matiem ar apelsīnu eļļu) lietoti vienreiz, filmas dušas ainā, galvenā varone bija apmierināta, es arī - viņas īpašie, burvīgi cirtotie mati ne pēc visiem šampūniem/balzamiem izskatās tā, kā man vajag, bet pēc šiem bija ļoti pareizā kondīcijā. Pati esmu mēģinājusi Dzintara alus šampūnu (vecāku mājās aizņēmusies no tēta krājumiem), man patika.
Šampūns ir fantastiski smaržīgs, balzamam aromāts viegli mulsinošs, bet parasti jau šie aromāti izskalojas (reizēm diemžēl, reizēm par laimi) un mati vienkārši smaržo pēc matiem.

 
 
"Sea Secrets"jūras kalogēna intensīvi mitrinošais roku krēms jebkura tipa ādai (kā apgalvots, mitrina 24 stundas) tika lietots bieži un joprojām beigas vēl nav redzamas. Tātad ekonomisks - kas ir labi, jo, cik atceros, Sea Secrets līnija nav no tām lētākajām. Bet, pelnīti.
Tekstūra arī ap 12% krējuma pašķidrumu, smaržā - svaiga. Man un citiem patīk. Tika lietots aktieru un filmēšanas grupas labsajūtai un roku skaistumam kadrā un ārpus tā.
 
Kredo Natur sejas un ķermeņa jogurts jebkura tipa ādai ar smiltsērkšķu eļļu bija absolūtais aktieru favorīts. Ja es nepieskatītu, jau sen būtu iztīrīts līdz dibenam - vai izēsts ar karotīti, jo arī fantastiski smaržo - svaigi, mazliet pēc bumbieru sidra (no manas vētrainās jaunības laikiem). Apetītelīgā maigi dzeltenoranžā krāsa un bieza, vijīga jogurta konsistence efektu tikai pastiprina. Tika lietots gan sejai zem grima, gan citām ķermeņa daļām, kas vēlas tikt mitrinātas. Šī bundža pēc pēdējā kadra aizceļoja pie galvenās lomas atveidotājas Ingas Alsiņas, kura bija vislielākais šī krēma fans.

Kredo Natur intensīvi mitrinošs krēms sausai sejas un kakla ādai ir labi piemērots mitrināšanai pirms grima uzklāšanas. Tas vienkārši ir klasisks, bieži lietots produkts manā un citu grimētāju darbā arī ārpus filmēšanām - stabila vērtība. Nedaudz biezāks, kā no mitrinoša krēma varētu gaidīt, ar smaržu, kas nedaudz atgādina Madaras krēmus (tomēr šī man patīk labāk). Nedraudzējas ar Avon tonālo. Bet ar to nedraudzējas gandrīz vispār nekas, tā ka tas tomēr nav arguments. Arī šis krēms neizdzīvoja līdz filmas beigām, jo tika aktīvi lietots.

Sea Secrets Jūras kalogēna toniks acu un lūpu dekoratīvās kosmētikas noņemšanai - bez smaržas un krāsas. Par spīti tam, ka nesatur eļļas, nav "skrāpējošs", kā mēdz būt citi līdzīgi produkti (šī "skrāpēšana" man ir ļoti liels un svarīgs atskaites punkts attiecībā uz kosmētikas noņēmējiem). Ir visas iespējas kļūt par klasisku produktu.
Arī ekonomisks: 8 mēneši + ļoti daudz cilvēku + tikai viena pudelīte = precīzi pietiek, šobrīd pudelītē ir atlikusi apmēram pustējkarote produkta.
Esmu nez kā iemanījusies iedauzīt metāla vāciņu. Tas, savukārt, ir mans īpašais talants:)

Kredo Natur nagu lakas noņemšanas šķidrums ar vitamīniem un smiltsērkšķu eļļu, bez acetona - ož gan pēc acetona, bet sastāvā tā tiešām nav. Savu darbu izdara absolūti pieklājīgi.
 
Ja es liktu zvaigznītes, par visiem produktiem kopā būtu 4,5 no 5 iespējamām.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru