ceturtdiena, 2013. gada 25. aprīlis

3 lietas labas lietas

No kreisās: Lumene Glow Without Shine, Max Factor Miracle Touch Liquid Illusion Foundation, L'Oreal Eye and Lip Make-up Remover (waterproof)

3 produkti, ko pērku atkal un atkal.

Lumene Glow Without Shine 24h Shine Controlling Moisturizer ir vairāk jauniešiem domāts produkts, paredzēts normālai, jaukta tipa un taukainai ādai, mitrina un matē, samazina tauku dziedzeru sekrāciju un sašaurina poras. Un tā kā es esmu kā jaunietis (galvā un sejasādā), tad man tas ļoti patīk un zinu, ka varu lietot arī klientiem ar manējai līdzīgām ādām.
Divas lietas, kas man patīk visvairāk:
1) (ražotājs apgalvo, ka) sastāvā ir vairāk kā 90% dabīgu sastāvdaļu, tas nesatur eļļu, parabēnus, sulfātus, krāsvielas, silikonus, etilspirtu. Taču SATUR salicilskābi.
2) pēc uzklāšanas ir sajūta, ka tas ir ne tikai krēms, bet arī ļoti viegla bāzīte, ir tas maigums un gludums, kas tām raksturīgs. Līdz ar to viegliem grimiem nav vajadzības klāt vēl papildus bāzi.

Man patīk arī produkta smarža - kas gan varbūt ne visiem liktos tīkama, ir ar tādu specifisku noti - taču man, piemēram, nepatīk Madaras kosmētikas aromāts, kas, savukārt daudziem  šķiet labs.
Konsistence  - it kā pašķidra, bet ne ūdeņains, baltā krāsā. Uzklājot ļoti svaiga, viegla sajūta.
Šobrīd grimsomā, nevis uz naktsgaldiņa kosmētikas palodzes, iepriekšējā galu gaida jau trešais iepakojums - jo pati joprojām dzīvoju bez krēmiem (lai cik pārsteidzoši tas nebūtu man pašai. Bet drīz jau atkal tiem pievērsīšos.).

Cena - apmēram 5 lati, ņemot vērā spējas un iekšas, smieklīgi maz.

Max Factor Miracle Touch Liquid Illusion Foundation ir brīnišķīgs. Ar to esmu saslimdinājusi vairākas savas kolēģes, iedevu apskatīt, savaldzināju uz mūžu.

Šodien daudz strādāju, tādēļ nogurums = slinkums taisīt swatchus, bildi, kas dod aptuvenu priekšstatu nospēru šeit. Pie mums gan pārdošanā esmu redzējusi tikai 4 toņus, zemāk minētos 3 un vienu vēl tumšāku.
 
Uzreiz par vienīgo bēdu - kas atkal bēda ir galvenokātr tikai man - un arī tikai kino dēļ - mirdzumi. Ļoti ilgi to nebiju pamanījusi, tikai brīnijos, no kurienes pūderotā spīdumi gadījušies (jā, pie tam šie vēl ir arī klaidoņi, no tonālā pārvācas uz pūderotu, fui!) un reiz asistentei liku ar tīrām otām pārgrimēt puisi, kurš mirdzēja - un to viņš atkal darīja arī pēc pārgrimēšanas - un es nevarēju saprast, KĀPĒC?!!?
Ā, un man gribētos lielāku tilpumu, bet ikdienas lietošanai esošais ir labs.

Bet šim produktam ir lieliski toņi (man ir trīs - 45 Warm Almond, visgaišākais, der gaišai, bet ne ļoti ļoti gaišai ādai, 75 Golden - jau tumšākai, bet arī gaišākajā galā - un 70 Natural - jau diezgan iesauļotai ādai (un nē, nosaukumus un ciparus es nesajucu).
Klājas kā sapnis (vai kā saulitē pastāvējis riekstu sviests), der klasiskajiem sejas toņiem, diezgan pieklājīgi turas, labi aiztaisa ciet dažādas ādaskrāsas mazās izklaides (sarkanumus, dzeltenumus, vecu pumpu tumšumus, liegi zilos zemādas asinsvadus, maigi pelēkus zemacu lokus), lielākām, protams, vajadzēs korektorus un konsīlerus. Ar trim rokas kustībām uzklāt, ar divām - nopūderēt - un var jau daudzmaz pieklājīgā izskatā, ja tāds nav bijis, izkāpjot no gultas, doties pasaulē.
Izlietoto šo produktu skaits drīz sasniegs 10gb., galvenokārt nr. 45 un 75.

Cena - parasti Drogās 9.99, šobrīd, šķiet, ap 8 Ls, reizēm arī ap 6 latiem.

L'Oreal Eye and Lip Make-up Remover (waterproof) - iztērētais jau arī mērāms litros (iepakojumā 125ml), piemērots jūtīgām acīm un kontaktlēcu lietotājiem, ļoti labi tīra, arī ūdensnoturīgos produktus, it ir kā eļļains, bet neatstāj eļļainu pēcsajūtu un galvenais - neskrāpē, kā to mēdz darīt daudzi citi. Vairāk nav ko piebilst, jo tā spēks ir darbos, ne vārdos!

Cena ~4-5 lati.


Šodien un vakar apmeklēju Make Up For Ever veikalu, protams, ne bez (materiāliem) zaudējumiem. Gaidiet raportu!

2 komentāri:

  1. Aha, skaidrs, kas tas par zvēru, jābrauc savas Drogas izlūkot! Paldies! :)

    AtbildētDzēst