trešdiena, 2013. gada 13. marts

Dzīve bez krēmiem: 36. diena jeb - viss ir (gandrīz pilnīgi) lieliski!



Tātad, šodien ir 36. diena bez krēmiem (ja apavu krēms joprojām neskaitās) un esmu pie pilna saprāta un veselības. Sejas labsajūta gan ne vienmēr ir pilnīga, bet pietiekoši tuvu tai, lai būtu vērts sūdzēties.
Joprojām bez rotām, nagu lakām, smaržām - šī patiesībā ir pati grūtākā sadaļa.

Grimu uz sejas gan dažreiz uzlieku (ar bāzi, ne krēmu apakšā), kad jāiet pucēt svarīgi cilvēki, tāpat atgriežos pie dezodoranta - jo grimētājas darbs ir tik seksīgs, tik seksīgs, ka sviedri tek. Nu labi, vienkārši reizēm vietas, kur notiek grimēšana, ir ļoti siltas. Ļoti, ļoti siltas un es negribu nevienu noindēt.

Interesanti, ka, joprojām nelietojot lūpu balzamu, tās uzvedas pat krietni labāk, nekā gaidīts. Jo paredzēju to plīšanu un grandiozas ciešanas, bet - ne miņas no tā.

Cik ilgi es turpināšu? Kādu brīdi vēl noteikti, taču, jāatzīst, krēmi mani tomēr joprojām vilina. Hipijs nebūšu, bet ļoti piedomāšu, ko lieku uz sejas (un citām vietām) un vai man to vispār vajag.

5 komentāri:

  1. malacis! es gan nezinu, vai varētu tik ekstrēmi kā Tu :D

    AtbildētDzēst
  2. Es jau arī domāju, ka knapi izvilkšu nedēļu - bet ne tikai dzīve, bet arī pati esmu pilna ar pārsteigumiem, tā teikt:)
    Un man šeit palīdz arī tas, ka ādas tips ir taukains.

    AtbildētDzēst
  3. hmmmm, ja taukainais ādas tips palīdz, tad šis eksperiments pārējiem varētu strādāt vasarā, kad āda taukaināka.

    ehh, man tomēr laikam bail no šitāda eksperimenta :D

    AtbildētDzēst
  4. Atbildes
    1. Paldies:0 Jā, bet interesanti, cik tas pieradums ir spēcīgs:)

      Dzēst