ceturtdiena, 2013. gada 31. oktobris

Kā cīnīties ar rudens drūmajiem, Helovīni un tā.

Šodien, šķiet, būs mans pirmais nagulakas atrādījums. Neesmu izteikts nagu laku cilvēks, manikīru taisīt īsti neprotu, bet reižu pa reizei savus nagus pārkrāsoju, esmu pat papilnu kastīti ar krāsiņām pievākusi. Parasti nagulakas pērku, kad ir ļoti labs garastāvoklis - vai kad ir galīgi slikts. Un tā, omas uzlabošanas nolūkos ieklīdu "Drogās", pat, šķiet, ar diezgan konkrētu toni galvā. Taču tas izkūpēja, kad ieraudzīju šo:


Essence, tonis 112 Time for Romance (skatīt toni, ne manikīru, lūdzu!), dzīvē nedaudz vēsāka krāsa.
Virs bāzes divas kārtas, tad Quick Dry, Extra Shine - lai nesanāk nagus kā skrubi izmantot, vēl viens fiksais žāvētājs - un aidā dzīvē ar krietni labāku omu kā pirms tam.
 
Ikdienai it kā par mirdzošu. Bet man vienalga - un tā nu es staigāju apkārt ar vakara nagiem arī brokastlaikā. Pie tam turas labi, dienas četras, par spīti aktīvai trauku mazgāšanai un dažādiem mājas darbiem.
 

Un te - šodienai atbilstoši (googlei šodien forša galviņa, ja ir laiks, var paniekoties) - atradu vecu mācību darbu, kino un specefektu ieskaiti - tur apvienoju geišas un raganas tēlus, savai draudzenei piestiķēju cēlu degunu, uzacis, pārkrāsoju un uzkrāmēju galvā parūku.
Šogad gan visi, kas gribēja no manis helovīna grimus, palika bešā, jo man šinīs dienās zolīdi cilvēki jāpucē.

Ar Artas no Arta's Place palīdzību pabeidzu kārtējos grima kursus (Poētikā), ceru arī atrādīt rezultātus un mazliet parunāt par MUFE kosmētiku. Bet tas tad, kad beidzot būs tam laiks, šobrīd darbu kaudzīte gaida.
Lai melnie turās pa gabalu (ja ne, tad ir atbaidāmi ar nagulakām) un rudens krāsas priecē!

1 komentārs:

  1. lai tiešām tie drūmie turās pa gabalu no tevi! un nagi šikie :) es tev mēģināšu bildes atsūtīt tās no eksāmena, nekādas dižās gan nesanāca, jo man zibspuldzei baterija nomira tajā vakarā un līdz ar to - gaisma nekāda.

    AtbildētDzēst